到此一遊系列 - 四國 PART 5




交通: 琴平 => 高松 => 德島

車程雖然唔太遠, 連轉車都用左2小時, 中午參觀嗚門大橋展望台, 渦の道, 大塚美術館, 到傍晚時份

離去, 夜晚得幾度凍到抽筋, 又大風到好似打風咁, 取消眉山行程, 浸溫泉後去訓, 咁大風浸露天, 都幾凍.




由琴平經高松去德島













午餐係佢地2個



















天氣無啦啦轉涼, 去買件衫先, 再出發去鳴門大橋




鳴門市位於德島縣的東北角,面對因渦流而聞名的鳴門海峽。大鳴門橋和明石海峽大橋把德島、淡路島、本州三地連接起來,使鳴門成了四國的門戶。













目的地在望
鳴門最值得一看的是渦流。渦流是海峽兩側的瀨戶內海和紀伊水道潮漲潮落時,兩個水域之間因會産生 1.5 米水位落差,從而導致高水位一側的潮水快速灌進海峽而引起的現象。春天到秋天的大潮時節,會産生時速達 20 公里以上,直徑超過 20 米的巨大旋渦。從觀潮船和鳴門公園內的千疊敷瞭望台以及艾斯喀希盧鳴門等瞭望臺上,可以觀賞轟鳴旋轉的渦流和奔騰而瀉的潮水。




13:30, 時間o岩o岩好, 立即走進渦之道




今日只係小潮













可以從正上方觀賞到聲勢浩大的渦流的是 2000 年 4 月對外開放的德島縣渦潮道。利用大鳴門橋的橋桁建造的海上步行遊覽道約 450 米長,高出海面 45 米,透過玻璃地板可以觀看非常有震撼力的渦流。觀潮安排在漲潮和退潮時,1 天 2 次。觀潮時可以拿上觀光問訊處的觀潮表,測一下潮水的流速。



















唔知點解, 睇來睇去, d旋渦都冇入口poster張相上面o個d咁大咁正....










睇左30分鐘就離開....













鳴門大橋路面一景







順路行上展望台, 實際上唔駛行, 有扶手電梯, 長到見唔到底




由展望台睇鳴門大橋, 有d似青馬橋







再順路去大塚美術館(建議最少用2小時參觀)







大塚國際美術館, 收藏千多張作品, 用了環境, 系統及テ一マ展示,
複制於類似陶瓷上, 經過特別處理, 可以攝影, 如熱愛藝術, 行2小時都會嫌短.





























5點鐘, 準時收檔, 座的士返回鳴門駅







下班車仲有30分鐘開出, 唔知做咩好










由鳴門去德島沿途風景










晚餐咖哩飯(大盛)










因大風又凍又冇行程, 手痕落街拍幾張街頭相



















早湯




再見四國, 向本洲出發, 目的地神戶, 拍下沿途風景














































繼續.....到此一遊系列 - 四國part 6/font>